Airguide i morgon!

Första maj kommer att spenderas i luften för min del. Jag ska vara airguide på vår första Göteborg/Malmö-ankomst. Det blir första och förmodligen sista gången för den här säsongen. Lite synd eftersom det var mitt favoritgöra förra säsongen. Det roliga är att jag ska åka ensam i planet härifrån Palermo. Eller inte helt ensam, jag har ju piloten och hans crew men inga andra. Får jag välja helt vart jag ska sitta? Ska ta med mig min dator och min bok. Min bok är alldeles förläskig för att läsas när jag är ensam i mitt rum på kvällarna. Passar perfekt till att läsas på planet, eller vid poolen när jag är ledig men som sagt inte när jag är ensam.



Från förra året. Världens bästa pilot som lät mig flyga i cockpit!

Nu, back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback