Kul i Italien, part two

Efter vår jobbdag åkte vi till Cefalù där Kolan och Oliva nu bor. Dom bor i en jättefin nybyggd lägenhet. Vi åt tacos, tvättade, drack vin (inte jag, körde) och pratade. Vid halv elva tiden åkte vi tillbaka till Citta, gjorde oss i ordnining och gick sedan ut till "piazzan" på hotellet där det var, som i förrgår, dansshow och fest. Träffade även gubben som frågade om jag gillade tjejer, hahah. Han sa hej sen pekade han på Satina och sa med sin italienska brytnig: oh, your friend-girl! Hahah vilken typ. För att skoja lite började jag och Kolan att småkramas och vi skulle låtsas att det var vi som var ett par... Sen blev jag trött och gick hem till Camilla och sov. Idag är jag också trött ska ni veta. Ikväll blir det sängen tidigt med en film och kankse, men bara kanske, lite choklas också. 

En sak som inte är så kul i Italien är att jag märker av mina allergier. Det är vår här och jag är pollen-gräs-och-så-vidare-allergisk. Usch! Snorig, nyser och kli i hals, öron och ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback