saknar dig min dator


En gång i tiden, inte alltför länge sedan ägde jag denna fina laptop. Någon väldigt dum person klev in i mitt hem, rotade bland mina saker och tog den plus min kamera och iPod. Försäkringsbolaget håller på med vårt "fall" och kommer inom kort bestämma hur mycket jag ska få tillbaka... Såklart vill jag ha allt tillbaka men det går inte. Bilder och liknande går inte att få tillbaka av ett försäkringbolag därmed hoppas jag istället få tillbaka allt av samma värde. Datorn var ny och väldigt dyr. Jag åker från Tenerife söndagen den 19:e april och till Sicilien den 20:e, på måndagen. Där emellan, alltså på måndags f.m. ska jag hinna köpa mig en ny dator, kamera och iPod av pengarna jag måste få tillbaka. Annars är det inte rättvist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback