Tack och adjö Tenerife för sju fantastiska månader!

Trött efter gårdagen, jo tack. Efter middagen blev det viking och sedan några timmars dansande på Liquid med Jonas, resten av hans team och några stjärnor från MyTravel. Klockan var närmare fem när vi la huvudena på kudden. Det var riktigt kul och absolut värt de förlorade sömntimmarna! Kunde inte bett om en bättre sista utekväll på Tenerife. 

Imorgon, närmare bestämt kl 14.30 kanarisk tid, går flyget mot Arlanda med blandade känslor. Ska bli så roligt att få träffa mamma och pappa. Mamma möter mig på flygplatsen så åker vi hem till pappa i Uppsala. Så glad att mammsen hann komma upp och träffa mig i de hela 16 timmarna jag befinner mig på svensk mark. Även om jag längtar till att få komma hem en snabbis och att åka till Sicilien så kommer det såklart att kännas tufft att åka härifrån. Många fina minnen och personer gör det sorgligt och ledsamt. Speciellt när man måste säga hej då till en person man känner det där lilla extra för...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback