Ferragosto

"Min" Ferragosto spenderade jag bakis med extrem huvudvärk i hettan på stranden i Terrasini. Härligt! Vad gör man inte för att bättre på brännan? Den extrema huvudvärken och bakisdagen var såklart ett resultatet från fredagskvällen. Jättefest på stranden med öppen bar resulterade med två trasiga kameror, trötta fötter och fyra riktigt dragna töser. Men kul var det! Jag spenderade hela kvällen på den så kallade "vip"-sektionen med den öppna baren och dess dansgolv. De andra försvann efter ett tag då de bland annat hann med att nattbada, därav två trasiga kameror... Idag är det jobba som gäller. Klockan börjar närma sig ett och jag har redan hunnit med mängder, stolt.

På tisdag kommer Evelina & Erik sen på fredag kommer min älskling! Ledig är jag både lördag och söndag. Gud vilken toppen vecka, längtar!


Kommentarer
Postat av: m

Jaja! man mår som man förtjänar! men ni hade kul så det får man ta! du sköter ju jobbet! Bra hjärtat Pussokram

2009-08-17 @ 16:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback