Sverige, snart kommer jag... utan vinterkläder!

God morgon!

Idag har jag en riktig längta-hem-dag! Kanske beror på att det för första gången på väldigt länge är mulet ute... eller så längtar jag helt enkelt bara hem. Hem till kalla, mysiga Sverige.

På tal om kalla... Jag har inga vinterkläder, knappt några varma för den delen heller! Även om vi reser bort i slutet på november och inte kommer tillbaka förens till julafton så är det ändå oktober månad och sedan hela den kyliga delen av år 2010 som jag ska ta mig igenom. Blir att storshoppa när jag kommer hem! Och det kan jag inte direkt klaga på att få göra. Men stackars plånbok...

  
På snabbvisit i Sverige, hösten 08.

Kommentarer
Postat av: sanna

Hiss eller diss? Rösta i mitt senaste inlägg :D

Postat av: Mattias

Vinterkläder behövs inte ännu :)

2009-08-27 @ 20:52:12
URL: http://malmkvist.blogg.se/
Postat av: Mormor

Hjärtat! Vi vill inte höra talas om vinter ännu! varmt och skönt fortfarande! pussokram

2009-08-28 @ 19:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback