mer thailand

Nu har jag inte skrivit pa lange sa tankta att jag kunde slanga in nagra rader. Vi har rest runt lite sedan sist. Vi kom till Ao Nang, stannade inte sa lange utan akte till Koh Smaui. Dar struntade vi in Full Moon Party och drog till Koh Phi Phi istallet. Kom hit i forrgar och har har vi det riktigt bra. Dock mar vi inte sa bra idag da en liten drink ute blev en helkvall med alldeles for manga buckets. Voi var runt pa litre olika barer och hyamnade sedan pa en stor fest pa stranden. Dar dracks och dansades det for fulla muggar. De hade lite olika eldshower och man kunde bland annat hoppa hopprep med ett brinnande rep. Det vagade jag mig inte pa! Men de hade aven en stor ring som det brann runt och den minsann var jag tyungen att hoppa emellan, modigt Jensen! I morgon ska Jonas ut och dyka en halvdag och da tankte jag bara chilla pa stranden. Vi har det vekrligen toppen har pa Phi phi, favoriten so far. Det som dock suger ar att jag har ca 30 myggbett!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback