Sista dagen i Bangkok och Asien

Hej dar!

Nu ar vi inne pa var sista dag pa var nastan 8 veckors langa Asienresa. Vi har haft det riktigt bra coh det har varit skont att bara "hanga" de sista fyra veckorna i Thailand. Vi har akt runt lite har och dar och njutit av solen och stranderna. De tva sista natterna har vi spenderat i Bangkok och har passade vi pa att unna oss lite lyx. Vi har bott pa ett jattefint hotell med allt vad man kan onska. Den 17:e dec, nar vi kom hit kl 06.00 efter en lang natt i en buss, var det min fodelsedag som vi absolut skulle fira. Vi hade tur opch fick checka in pa hotellet redan pa morgonen och kunde da vila upp oss lite. Vi tog oss sedan ut pa stan och gick runt lite i shoppinggalleriorna for att sedan ga pa manikyr och pedikyr som jag onskat mig (Jonas tog fotmassage, tror inte han kanda att manikyr och pedikyr var hans grej). Efter det gick vi tillbaka till ett utav de stora galleriorna vid Siam Square dar det fanns en hel vaning med mat, delikatesser, choklad, tartor och det jag gillar bast, glass! Jag fick en stor fodelsedagsglass att mumsa pa :D Pa eftermiddagen/kvallen var vi otroligt trotta och sega och vi hade bestamt oss for att bara slappa i sangen vilket var sa himla skont. Efter att ha bott forjavligt i ett par dagar var en stor skon sang som sant fran ovan! Vi kopte chips bestallde roomservice till middag och tittade pa film. Toppen! \

Nu ar vi som sagt inne pa var sista dag, flyget gar i natt och vi ar hemma i Sverige pa sondagmorgon. Vi hoppas pa en snabb och begalig flygresa :) Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback