Flygplatsdag i morgon!

Då var ännu en lördag avklarad och det betyder att det är söndag och flygplatsdags i morgon. Jag har, för ovanligehtens skull, ingen departure utan åker ut till flygplatsen lite tidigare. Efter arrivaln har jag välkomstmöte. Tycker tyvärr inte att vm är så jättekul, främst nog för att jag knappt kan något om Teneriffa. Har koll på min bokning, det är nog det. I morgon åker Kolan hem =( Usch nu börjar det igen! En efter en åker hem och vidare och till slutet är det bara jag, Linnea, Ellen, Emma och en ny tös som kommer till oss tomorrow. Nu kommer Jonas och hämtar mig så ska vi åka och handla kvällsmat. Blir kyckling och sen vill jag nog ha fruktsallad med grädde som finns kvar från när vi gjorde pannkakor.

=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback