Ge mig mina saker tillbaka!

Satina ringde mig igår när hon kom hem och sa att allt inte kändes helt ok i vår lägenhet, kändes som om någon hade varit där. Hon frågade var jag hade min laptop och sa att den ligger på köksbordet. "Nee, Emelie det gör den inte.." Faan! Åkte hem till Satina och tänkte att aja nu är min data, iPod och kamera borta men det är bara materialistiska saker... Det löser sig, det finns försäkringar. Så jag är rätt lugn men när jag kommer hem och går in i mitt rum så brister det. Blir helt hysterisk och börjar störttjuta. Min gardeborb och lådor är öppna och saker är inte alls som det ska vara. Känns så äckligt att någon har rotat i mitt rum bland mina undekräder. Vill inte alls gå hem, känner mig tusen gånger tryggare utomhus än innomhus...


Kommentarer
Postat av: Tina

Nej fy va obehagligt gumman!! Det är det värsta med inbrott, tryggheten försvinner direkt.. Hoppas du kan få tillbaka dina saker allafall!! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback