På resande fot...

Im burned, not burned as in dumpad men burned. Ont gör det, i ansiktet. Ganska kostigt eftersom jag bara låg i solen en timma på lunchen. Men men annars har jag det bra! Skulle gärna vilja ha min dator, kamera och iPod tillbaka, det skulle förgylla mitt liv ännu mer här på Teneruff och jag skulle inte behöva vara så rastlös när jag för en gång skull är hemma.

Snart ska jag ut och resa också, till Malmö. Söndagen 22:e mars åker jag på ekonomiutb. på vårt huvudkontor. Ska bli trevligt. På onsdagen åker jag tillbaka ner till Teneriffa. Blir en tiotimmars resa från Köpenhamn med mellanlanding i Berlin, fun. Den 19:e april stänger vi ner Teneriffa för den här säsongen. Då går flyget till Arlanda för min del. Dagen efter, den 20:e, åker jag tillbaka till Sicilien!!! Då från Arlanda med mellanlandining i Köpenhamn och Milano för att sedan nå mitt slut mål Palermo.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Då ses vi på Sicilien! Kram mormor

2009-02-23 @ 21:22:05
Postat av: Emelisa

Ja det gör vi =) Vad kul!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback