polisrapport...

God morgon!
Gud vad trött jag är. Konstigt eftersom jag somna redan innan kl 23.00. Igår, förutom att jobba som vanligt, var jag och Satina på polisstationen. Vi skulle hämta ut polisrapporten som vi gjort efter vår inbrott. Satt där i över en timma utan att något i den s.k. kön ens rörde sig. Lite tur i allt elände hade vi då Angel(som jobbar där) kom och lät oss gå bakvägen in och förbi kön. Finally fick vi våran polisrapport! Har varit i kontakt med vårt försäkringsbolag och jag kommer nog få tillbaka allt. Annars blir galen. Känns redan skit att ha blivit av med grejerna och skulle jag inte ens få tillbaka dom så känns det ännu pissigare...

Nu sitter jag på kontoret och ska alldeles straxt börja för dagen. Idag är det departuren som ska göras klar och sen har matlåda till lunch, för ovanligheternas skull, köttfärsås och spaghetti som Jonas gjorde i går, gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback