rock it girl

Tro det eller ej men jag och Linda soppade banan på Göta Kanal igår. Gästerna, och vi, var supernöjda med kvällen. Vid halvtolvtiden gick vi hem och sadlade om och gick till Viking. Efter att ha varit där ett tag började ett liveband spela, rock. Så sjukt bra!! Jag och Linnea dansade loss rejält (om man nu kan kalla det dansa)!! Min nya sockersöta klänning, wich i love btw, kanske inte var den ultimata utstyrseln för kvällens rock men riktigt roligt var det ändå! Idag, huvudvärk...

En hatt på mig kanske och jag hade varit nöjd?


Kommentarer
Postat av: mormor

Visst är det kul med rock? VADDÅ HUVUDVÄRK!!!!!!!!!!!!!! TA EN TREO ELLER TVå

Kramar

2009-02-14 @ 17:11:04
Postat av: Emelisa

Hahah det är inte bara och ta och ta här inte =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback