and so she's back.

Sorry för dålig uppdatering men Fröken Jensen har varit sjuk. Första dagen på jobbet den här veckan blev igår, torsdag, och inte måndag som planerat.

Natten mellan söndag och måndag fick jag feber, nog rätt hög, mådde illa, hade ont i magen och sov inte många timmar. Har haft ont i magen (ungefär som mensvärk) till och från i nästan en månad så Jonas tvingade mig att åka till sjukhuset, vilket var lika bra. Där fick sjuklingen dropp, ta prover, åka rullstol, ligga och vila, röntagas och undersökas tills svaret kom att jag hade en infektion i livmoder... =/ Nu får jag medicin och febern och värken är borta, skönt!

Ikväll blir det förmodligen middag på Pompei sen ska jag slå Jonas i bilrace, eller vad man nu kallar det =)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback