Messer på Sicilien och vi laddar återigen upp efter en tuff helg!

I går kom Johanna hit och gissa om jag är glad! Så himla kul att ha tösen här! Vi gick och la oss rätt skapligt igår kväll (trötta efter sockerkicken vi fick av allt svenskt-lösviktsgodis-ätande) men vaknade av ett jäkla liv i korridoren utenför. Roligt var att efter en timma när gaphalsarna hade slutat började min dator helt plötsligt lysa och vi båda sätter oss upp och jag säger "är du också vaken?!". Då har vi både legat där vakna i nån timma utan att märkt att den andra var det. Såklart började vi småtjattra men som tur var somnade vi om inte allt för lång tid senare. Dock ringer den jäkla jourtelefonen kvart över sju och väcker oss. Då fanns det ingen mening med att somna om igen. Så summan av kardemumman är att det inte blev mycket sömn i natt men ändå ska vi såklart ut en sväng i kväll!

Ut och partajde var jag även i helgen. Camilla, Linda och jag tog bilen och lämnade den i Terrasini. Det är tråkigt att någon alltid måste köra så vi tänkte att på något sätt kommer vi väl ändå alltid hem (vilket vi också gjorde 04.30 under lördagsmorgonen). Blev en kort sväng till torget sen upp till Federico och sedan vidare till Sea Club. Avslutade gjorde vi med lite nattamat i hamnen och en gnällig fröken Jensen som var trött och ville åka hem. Var även ute en sväng i lördags men tröttheten tog över...





Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt, jag var på sicilien förra veckan och åkte runt, palermo, castellammare del golfo, trapani o selinute. jag är så avundsjuk på dig, det är såååå vackert där nere. ha de super

Postat av: JOnasson!

Dåligt med uppdateringar vad du och Johanna hittar på nu! P & K

2009-07-23 @ 19:46:37
Postat av: RESESNACK.

kul med lite sällskap. antar att det är svenskt besök? vad gör du förresten på sicilien?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback