Semester

Nu har jag semester och det är så himla härligt! Sent i måndags landade jag på Skavsta och där mötte Jonas mig. Vi åkte hem till mamma och sov en natt i hennes och Alexandras nya fina lägenhet. Under tisdagen blev det någon timma i solen och sedan lunch hos mamsen. På eftermiddagen åkte vi hem till Jonas. Idag har vi traskat runt på stan hela dagen och Jonas har handlat massor. Jag hittade knappt något, tycker mest det är jobbigt med alla reavaror. Men något nyinkommet fick jag allt med mig hem. =) I morgon ska vi ut och åka båt så vi hoppas på fint väder! Nu ska vi spela kort och äta jordgubbar, livet är bra i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter skönt med en båttur Ha en jättebra dag

Kram mormor

2009-07-02 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback