jobbonsdag på sicilien!

Hallå i stugan!

Gud vad jag jobbar och står i. Dagen började med hotellservice klockan 08.30 till 10.30 på Citta, direkt efter det åkte jag till kontoret med Ane från Bravo Tours och sedan dess har kontorsjobbet gått i ett. Jag har pysslat med fakturor, gjort transfer, svarat i servicetelefonen hundra gånger (det är min vecka att ha jouren..), fyllt i alla hyrbilsvoucher i ett dokument och ordnat med utflykterna. Som sagt, det har gått i ett. Lunch hade jag faktiskt med mig, gjorde en macka på frukosten samt snodde med mig en persika och en nektarin. Mums!

Om bara fem dagar kommer min Johanna hit! Gud vad kul det ska bli! När jag inte jobbar ska vi sola, bada, festa och ha det allmänt bra. Förmodligen kommer jag även ha utlfykt nästa torsdag (min premiär-utflykt för den här säsongen, pirrigt) till Palermo och då måste jag ha min tös med mig! Inte nog med det, Evelina kommer till mig v.34!

Vi slänger in en bild från i lördags!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad jag längtar! Är dötaggad! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback