bara nio dagar kvar


Jag toklängtar efter dig!

Om nio dagar ses vi igen, då var det fyra veckor sedan sist. Jag kommer hem, eller rättare sagt landar på Skavsta, halv tolv på måndagskvällen. Då kommer Jonas och hämtar mig och ännu är det inte bestämt om vi åker någon dag till mig eller direkt hem till honom. Vi tänkte i varje fall vara ungefär en vecka hos honom och en hos mig.

Längtar ihjäl mig efter både Jonas och semester. Det blir fjorton efterlängtade dagar med mys, bio, god mat, lösviktsgodis, Gröna Lund, Kolmården, shopping, vänner, familj och massor med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ni har nog bättre väder i Italien. Men skönt att komma hem kan jag tänka mig :)

Postat av: Anonym

fin blogg :)

kika gärna in på min;

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-20 @ 17:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback