Friday night och det var fest i Carini

God morgon lördag! Är riktigt nöjd med gårdagskvällen. Efter vi arrival åkte jag och hämta Satina vid ett utav våra hotell. Jag hade några minuter tidigare sagt till Jessica att jag var lite festsugen. När Satina klev in i bilen sa hon detsamma. Vi bestämde oss för att åka en sväng till Terrasini. Hugriga efter en lång arbetsdag åt vi middag, gick hem och duschade och gjorde oss klara för kvällen. Vid tio-tiden gick vi till piazzan på hotellet och dansade lite. Där var även mamma, mormor och Alexandra. Efter ungefär två timmar åkte vi vidare. Lite lost och, som vanligt, uttittade tog vi något att dricka på Frineds bar. Fanns inga sittplatser så vi fortsatte ner på torget coh satt oss. Där mötte vi Fabolous!!! Han tog sedan med oss till en fest i Carini. Det var utomhus, kändes lite som en trädgårdsfest. Där mötte vi även Federico. Blev en hel del dansande och skojande! Jag och Fabolous blev extremt kissnödiga och sprang i väg till toaletterna. Han kissade först och när det var min tur började han skvätta vatten på mig. Snällt! Lite blöt men glad gick vi vidare och förtsatte dansa. Åkte hem vid tre vilket var ganska lagom då vi skulle jobba idag. Nu måste jag fortsätta här! Hörs sen! Bacioooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback