Hej fredag!

Klockan är bara halv elva och redan har vi hunnit med massa. Straxt efter sju skjutsade jag Satina till Terrasini och åkte vidare mot flygplatsen. Vi har haft departure med vår Göteborg/Malmö flyg. Vi flyger med ett italiensk bolag så våra nya gäster kommer inte förens ikväll.

Igår kväll umgicks jag med Alexandra. Vi promenerade, åt kvällsmat och tjattrade en massa. Jättemysigt! När jag kom hem skulle jag egentligen ha gått och lagt mig men fastnade på balkongen med Satina, Jessica och Jessica. Vi hade det riktigt trevligt och straxt efter tolv var det dags att hoppa ner i sängen. Lite trött idag måste jag säga.


Kommentarer
Postat av: Sanna

allt bra med dig idag?

Postat av: Randy

Vilken cool header du har =)

2009-06-05 @ 14:32:55
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback