io fragola, tu no!



I går kväll, när jag hade min efterlängtade myskväll framför SATC, slog någon hemsk rastlöshet (?) till. Bara sådär, helt plötsligt. Det var inte alls mysig att ligga och slappa längre, tvärtom. Den här konstiga och annorlunda känslan sitter fortfarande kvar och jag håller bokstavligt talat på att dö av tråkighet (kan man säga så?). På jobbet känns det likadant. Har inte så mycket att göra här heller, är nästan klar för dagen förutom min hotellservice i eftermiddag. Aja, det är inte mycket att göra åt. Jag har i varje fall världens skönaste shorts (från MQ) och T-shirt (från Zara i Palermo) på mig! Det är alltid något. T-shirten finns även i marinblått och gult. Kanske borde köpt dem alla tre så kunde det vara som när man var liten, när man ville ha samma mössa, prinsessklänning eller liknade på sig varje dag och gärna sova i det också... Hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback