john blund spelar mig ett morgonspratt

Hej och godmorgon!

Det blev en liten sväng ner till stranden igår. Var ganska mycket folk vid Ninos beach (en strandbar), tror någon hade fyllt år. Tydligen var också dj:n som var där rätt så känd. Spelade helt okej musik men det var alldeles för högt. Hörde ju knappt vad jag själv sa, eller skrek närmare bestämt. Så vid elvatiden åkte vi hem igen.

I natt sov jag väldigt oroligt, drömde en massa konstiga saker. Flera mornar i rad har jag vaknat och inte riktigt vetat ett dugg. Vart jag är, vilken dag det är och vad jag ska göra och så vidare. Säkert vanligt bland många men själv har jag bara varit med om det ett fåtal gånger, lite obehagligt men man vänjer sig nog.

Efter jobbet idag bär det av till Auchan. Vi ska handla en hel del gott till vårt lilla midsommarfirande imorgon. Jessica har lovat att göra midsommarkransar till oss. Det enda vi blir utan är sill (som jag ändå inte gillar) och midsommarstång annars kan vi nog lyckas fira midsommar nästan lika bra som i Sverige. Sen får vi ju inte glömma att här är det strålande sol, en bit över trettio grader och inte ett endaste litet moln så långt ögat kan nå... Det ni!

(Kan man inte, som Jessica, göra en midsommarkrans hittar man lite tips 
här!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback