Just nu på en tråkig ö utanför Italien!


Ja, nu är det väl inte ön det är fel på. Vi alla älskar ju Sicilien, right?! Det är nog mest jag som har tråkigt. Har jobbat färdigt för dagen och väntar på att Satina ska komma och hämta mig så jag får åka hem. Hon kommer om en halvtimma. Den stora anledningen till att Emelisa är så uttråkad (och där började jag skriva om mig själv i tredje person) är nog för att det vankas semester och hemresa. För ni är väl medvetna om det nu mina gamla godingar? För ni har inte glömt bort mig? Hon som ni för ungefär två år sedan tog studenten med? Hon som ni dansade old time rock n'roll med? Hon som endast en gång i sitt liv vunnit titeln bästa badare? Hon som läser brunsås högt istället för brunkol? Moi! Jag kommer hur som helst ihåg er (how could I ever forget?) och saknar er otroligt mycket!
Pussar och Kärlek

Kommentarer
Postat av: evelina

Förstår att det börjar kännas att det snart är semester.. Saknar dig med jätte mycket !! Ses snart. Pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback