Midsommar kommer även till den "lilla" ön utanför Italien...


Alla står uppradade för gruppbild och såklart ska jag förstöra med att vara inne i något helt annat, denna gång var det ett spännande samtal mer vår allas Fabulous!

Klockan fem kommer Jessica och hämtar mig. Då ska vi, som jag skrev om tidigare, åka till Auchan och handla inför morgondagen. Ska se om jag också kanske kan hitta en kamera.
Hörde att det skulle regna i Sverige, igen. Här kan jag skryta med att det är som vanligt, 30 grader och strålande sol! Vilken midsommar vi kommer få!


Kommentarer
Postat av: mormor

Familijen hemma i Sverige önskar dig och dina kompisar en riktig glad,trevlig och skön midsommarhelg(tänk inte på oss som får fira i jeans,tjock tröja gummistövlar och paraply)just nu Regnet det bara ÖSER ner Pussokram

2009-06-18 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback