Onsdag på Sicilien

Idag har Satina bilen för välkomstmöte och hs i Cefalù. För att komma till kontoret i Terrasini tog jag idag hotellbussen vilket gick alldeles utmärkt tills jag skulle gå till från hållplatsen till kontoret. Ni som känner mig vet att jag är extremt rädd för hundar. Extremt är definitivt inte att ta i... I alla fall, helt plötsligt ser jag en stor, brun hund komma galopperande fram genom gatan framför mig. Den jagade en bil och hoppade mot rutan vid passagerarsätet. Och om jag blir rädd. Var tvungen att stanna till. Tänk om den skulle komma tillbaka? Och mot mig? Då, mina vänner, hade jag fått hjärtattack och stendött. 

Nu, tryggt vid min dator på kontoret, sitter jag och knapprar på min lunch. För omväxlings skull har jag köpt massor med vindruvor (dock snart slut), nektariner och ett grönt äpple. Idag är en sådan dag som allt bara flyter på, har fått hur mycket som helst gjort. Det gillar jag!

Annars... Bastu och strålande sol ute, en helt vanlig onsdag på Sicilien!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du hjärtat! Va kul!GALOPPERANDE vovvar Finns nog bara på Sicilien Du fixade ju det jättebra.Pussokram

2009-06-17 @ 21:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback