rubrik

Även om det bara har gått ett par dagar saknar jag redan Jonas jättemycket. Skulle vilja att vi var betydligt närmare varandra. Det är en bit mellan Sverige och Sicilien så inget man direkt kan åka på en dag eller två. Vi har haft en jättemysig vecka och det dröjer faktiskt inte mer än 25 dagar tills vi ses igen. Då är det min tur att åka på semester, Sverige mellan den 30 juni och 14 juli. Ibland vill jag bara ha en vardag i Sverige med allt det jag tidigare nästan spydde på medan jag samtidigt älskar Sicilien och vill så gärna bli bättre på min extremt dåliga italienska. Lite instängd känner jag mig dock av att bo på Citta del mare. Det kanske ändras när sommaren kommer igång, att vi hittar på mer saker, går ut mer och så vidare. Det var mycket lättare förra året då vi bodde i stan och inte behövde ta bilen någonstans. Ja vi får helt enkelt låta tiden utvisa det hela...

I morgon är det tidig departure. Jag ska vara på flygplatsen ungefär redan vid halv åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback