Mulet på den lilla ön utanför Italien

Vårt midsommarfirande blev verkligen lyckat! Vi hade hur trevligt som helst och mängder med gott att äta. Det var allt från grillad kyckling och sallad till ost, kex, vindruvor, kakor och chips. Tjejerna drack vin och asti medan jag höll mig till vatten. Jag och Satina gick hem vid halv tre men jag somnade nog inte förens halv fyra så inte konstigt att jag är trött idag. Snart ska vi åka till Citta för att äta lunch vilket verkligen behövs. Är riktigt hungrig!

Föresten, idag är det mulet här. Det är väldigt ovanligt men jag klagar inte, tvärtom. Det är faktiskt rätt så mysigt. Dock är det fortfarande extremt varmt och klibbigt.


Kommentarer
Postat av: elin!

Jag gillar din blogg!

Postat av: Anonym

fin blogg :)

kika gärna in på min;

http://annebertelsen.blogg.se

2009-06-20 @ 13:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback