Dagar som gårdagen gör att Emelisa trivs på Sicilien!

Dagen började för min del med arbete, klockan åtta redan satt jag på kontoret. Vid lunch mötte jag Camilla och gick ner till stranden. Visst viste vi att det skulle vara mycket männinskor men inte så fullproppat! Tillslut hittade vi i alla fall en liten plats vi kunde lägga oss på.


Sen åkte vi ut på båttur!


Och åt någon konstig fiskfruk (?), direkt plockat ur havet...


=)


Fisken själv, trött efter allt badande.


Då var vi tillbaka i säkerhet, på land.


Moi


Det var en fantastisk dag ute på havet. Vi solade, skojade, badade från båten och hade det allmänt härligt.
Trötta och hungriga åkte vi tillbaka till hotellet. En välbehövd dusch väntade och vi var sedan redo för att ta oss ut från hotellets bommar ännu en kväll. Det blev först en glass på torget och sedan något litet att dricka på Ninos beach (en bar vid stranden). Resultatet av alldeles för lite sömn känns inge vidare men det var absolut värt det.

Föresten, har ni hört talas om ordet pojktrosor och vet vad det betyder? Det är ett ord som går på helvarv bland oss svenska töser på Sicilien. Aldrig kunde jag tro att just pojktrosor skulle bli ett av mina vanligaste använda ord...

Kommentarer
Postat av: Iserman

Riktigt snygg och sexig tjej hon i vit skjorta!

2009-06-29 @ 16:11:46
Postat av: Anonym

omg har alltid drömt om att bli reseledare , din blogg gör det inte enklare att sitta här i kalla sveige oc vänta :P , du vet inget gymnasie som bara utbildar sig till reeledare , jag vill gå någon sån linje , jag orkar inte plugga vidae efter gymnasit vill ut och se världen. finns de nån åldersgräns på reseledare? / tack på förhand

2009-09-02 @ 22:52:02
Postat av: Emelisa

Ja det är verkligen det bästa! Vet tyvärr inget gymnasie men jag gick Service & Co som var super (www.reseledare.se)! Man ska helst vara minst 20 men i alla fall över 18 och så måsta man ha körkort. Lycka till!

2009-09-07 @ 10:50:41
URL: http://mliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback