Stranden, våfflor och poolen

På mitt schema står det idag, som alla andra onsdagar, LEDIG och gud så skönt det är. Började dagen med två avsnitt Grey's Anatomy sen vid 11-tiden gick jag ner till stranden. Framåt lunch ringde Linnea mig och frågade om jag inte skulle med och äta våfflor, våffeldagen till ära.  Det blev två frasiga med jordgubbsylt och grädde, yummie! Jag åkte med tjejerna tillbaka till kontoret/vår bostad och la mig med Emma, Linnea och Ellen vid poolen. Lite småbränd efter en dag med sol och fint väder sitter jag nu på kontoret och surfar. Ikväll blir det förfest hos Linnea med våra kära kollegor Bravo Tours och om jag får gissa så avslutas kvällen med några hockey på vårt alledles egna guidehak Viking...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback