TEAMDAG 3

Igår hade vi, Bravo Tours och Falk Lauritsen en gemensam teamdag. Dagen började med en stor och god frukost på Bahia Principe, ett utav våra bästa/finaste hotell. Efter det blev vi upphämtade i jeep och minibuss och åkte till kontoret för fyrhjulingar. Det skulle nämligen åkas fyrhjuling! Jag och Kaare åkte tillsammans och han fick faktiskt äran att köra hela tiden och lovade att han skulle köra stilla og roligt. I början tyckte jag det var jätteläskigt men sen blev det bara roligare och roligare och det där med stilla og roligt försvann helt. Under hela "åket" satt jag och kunffades mot järnrören som man kunde hålla i sig i så idag har jag stora svullna blåmärken som gör så jäkla ont på varje sida av rumpan, men det är väl sådat man får räkna med när man ger sig ut på äventyr?! Trötta, smutsiga och småhungriga åkte vi ner till hamnen för att ge oss ut på Freebird ONE 4 YOU, en katamaran. Där solades, åt och dracks det till partymusik. Sen bar det va hem för att duscha och göra sig fina till middagen på restaurang Pompei. Till mat blev det baguett med oliak gojs på, pasta och tillsist kycklick med bakad potatis. Jättegott! Kvällen fortsatte för dom flesta på Viking men jag och Sara som skulle jobba tidigt idag avslutade kvällen. Måste säga att jag är väldigt nöjd med gårdagen och det var en väldigt bra kompott av aktiviteter!

I morgon är jag ledigt, LÄNGTAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback