work work

Gosh, vad jag är trött! Som vanligt... Det är rätt lite att göra idag på kontoret, för lite. Det har varit ganska lugnt nu de sista veckorna och i början var det skönt men nu börjar det faktiskt bli ganska segt. På onsdag har vi teamdag, eller internutbildning som man så fint säger och på fredag är jag ledig. Skönt! Idag är det annars väldigt mulet här men det gör inte så mycket, vi hoppas på fint väder på onsdag och fredag istället.

Annars så saknar jag Sveirge ganska mycket idag. Saknar mamma, mina söta vänner, godis och såklart svensk frukost. Gud vad jag saknar svensk frukost. Ni har det bra där hemma ska ni veta!

Nu ska jag skriva testamente, jobb testamente. För den här säsongen. Kul.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi saknar dig med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback