En tur till piazzan!

I lördag invigde vi torget i Terrasini, på kvällstid. Det gjorde tydligen väldigt många andra också. Det var inte långt från en chock jag fick när jag vi kom dit och fick se att det var lika många människor som under högsommaren. Tjejerna köpte varsinn drink på Friends, jag körde och var därmed utan. Det var kul att se så många människor, dock väldigt få kända ansikten tills Fabio, 30+, kom och skrämde mig. En riktig toker det där, rackarns rolig. Vi stod och pratade ett tag sen kände vi tjejer att det började bli för kallt och det var dags att åka hem. Vi köpte glass, ett måste på Sicilien och gick till bilen.


Bild från förra året men såg likadant ut igår med lika mycket folk.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback