God morgon lördag, för andra gången!

Ja natten kan man minst sagt kalla speciell. På grund av tidtabellsändringen som  jag skrev om tidigare skulle vårt flyg inte landa förens vid midnatt. Otur nog blev det även en flygförsening. Dock bara på två-tre timmar men tiden på dygnet var så dum så det kändes värre. Gick och la mig igår vid 22-tiden, upp igen vid ett för att sedan åka till flygplatsen några minuter senare. Flyget landade klockan två. Trötta men trevliga gäster kom snabbt ut från arrivalhallen och vi kunde inte långt därefter åka med transferbussen till Citta. Transfern gick jättebra, fast klockan var efter tre fick jag minsann även applåder. Omkring fyra gick jag återigen och la mig i min säng och sov tills klockan ringde kvart i nio. Nu sitter jag på jobbbet, ska göra kassan, veckans utflykssammanställning och hotellkostnadsberäkningen sedan är jag klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback