Se vad lite medicin kan göra!

Efter att ha köpt Kestine-tabeltter (mot min pollenallergi) vaknade jag och mådde betydligt bättre på lördagen. Planerna var för kvällen att se ESC och sedan åka till Terrasini för en liten utgång på torget. Såg början av eurovison hemma samtidigt som jag gjorde i ordning mig. När Camilla var klar gick vi bort till killarna där även Satina, Jessica, Kolan och Olivia var. Vid halv ett åkte vi till torget. Jag körde så ingen alkohol för min del men de andra köpte bland annat vin. Vi gick vidare till en ny bar längst ner på torget. Planerna var väl att vi inte skulle stanna så länge men väl i den nya baren blev det lite mer fest. Var massa folk, Faboulos och Federico kom och mina kära vänner och kollegor fick i sig massa gott att dricka. Glad men väldigt trött kröp jag vid fyra ner i sängen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback