sjuker

Fredag, härligt! Önskar jag kunde säga att nu är det minsann helg men i min värld existerar inte det. Vi har aldrig helg, min lediga dag är onsdag så det får vara min helg =). Tråkigt idag är jag är jättehängig. Näsan rinner fast är samtidigt täppt så känns som huvudet ska spricka, jag nyser cirka 13 gånger i minuten, mitt vänstra öga är helt rosa och det kliar i munn och hals. Idag fick det bli att gå till apoteket, köpte nässpray och kestinetabletter. Hoppas det hjälper. I natt har det regnat på Sicilien. Är också bra för oss pollenallergiska. Hoppade över lunchen idag för att kunna gå hem tidigare. Vid halv fem öppnar affärerna igen efter siestan då ska köpa mig lite gott sen åka hem och krypa ner i sängen, det behövs när man inte är på topp. Hoppas SVTworld fungerar igen. Ha en mysig helg ni andra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du med gumman, och krya på dig :) <3

2009-05-15 @ 15:39:07
Postat av: Emelisa

Är du också sjuker, usch det gillar vi inte! Krya på dig du med! Saknar dig och hoppas vi ses snart! Puss på dig gumman!

Postat av: evelina

stackare !!! Krya på dig :)

2009-05-15 @ 16:08:06
URL: http://evelinalantz.blogg.se/
Postat av: Mormor

Jobbig tid det här för oss allergiker+trött av tabletterna.Krya på dig hjärtat och ta det lite lugnt. Kram

2009-05-15 @ 19:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback