söndag på sicilien

Nu har vi fått SVTworld på våra rum. Gör gott mot min Sverigelängtan kan jag berätta. Fredagen som airguide gick också bra. Blev stressigt i Göteborg. Eftersom vi åkte tomt plan upp kunde vi boarda direkt så därför hann jag heller inte med allt som var planerat. En liten Djungelvrålspåse köpte jag dock, mums! Snabbt vidare till Malmö, där hann jag prata lite med Jonas. Han kommer till mig i slutet på maj, längtar!!

Helgen har annars varit lugn, jobbat, tittat på TV. I fredagskväll myste vi lite inne hos Satina. Såg ett program på SVTworld som hette Grillat, fasen så kul det var! Idag, tänkte jag packa upp(!) (skulle ha gjort det för flera dagar sen men har inte orkat), sola (två veckor utan att sola och jag är jätteblek i ansiktet men idag är vädret toppen så vi hoppas jag får lite färg) och träna. Vi ska börja träna på gymmet på hotellet. Inte så jättestort utan finns mest cyklar och hantlar. Det får gå bra så länge tills poolen är varm nog och vi kan börja simma.



Den här roliga och ovanliga synen möttes vi utav när vi var på väg hem från Etna i förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback