12 timmar i buss

Blaaa, allt jag skrev forsvann precis sa jag far borja om.

Jo jag skrev att det ar hela 12 timmar i en buss vi har framfor oss. Sa lang tid tar det att aka de 550 km till Nha Trang. Hittills pa var resa har vi bara flygit och ska nu prova pa den lite tuffare vagen. Vi har bunkrat upp med frukt och ska nog se till och kopa lite snask ocksa. Idag har vi fatt se solen, harligt. Det ar betydligt skonare temperatur har i Vietnam an vad det var i tokheta Bangkok.

Hur har ni det dar hemma? Horde att det kommit lite sno! Jag tycker det ska bli sa himla mysigt at komma hem lagom till jul. Gud vad jag ska julpyssla. Jag ska laga mat, pynta och gora det mys.

Puss pa er!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Skönt att ni är nöjda och har det bra!Nu får du väl ta det lite lugnt 6 veckor till jul SNÖ! Jaja njut du av solen och värmen här är bara disigt o klatchigt grått,grått,grått! Kram på er!

2009-11-06 @ 19:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback