Sista dagarna i Kuala Lumpur

Hej dar!

Det ar sa synd att jag glomde min kamerasladd. Hade varit kul att lagga upp lite bilder under resans gang men det far istallet bli nar jag kommer hem.

Det brojar narma sig slutet har i KL. Staden ar verkligen mitt paradis! Jag kan traska omkring i Pavilion (ett utav de alla shoppingcenter) i timmar. Lite har jag hunnit med att shoppa men mer blir det sakert i morgon da det ar sista dagen har i Malaysia. Forutom shoppingtokig borjar jag ocksa langta enormt efter julen. Dom har pyntat sa himla fint och det spelas julmusik for fulla muggar.

Nagot vi har gjort tva dagar i rad nu ar faktiskt att ga pa bio. Igar sag vi 2010 och idag blev det The fourth kind. Mys! Det kostar knappt nagot (max 20kr/person) sa att passa pa ar i all sin ratta!

Nu ska vi planera lite for vart vi ska ta vagen i Phuket!

Kram pa sa lange!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja det va synd!vi får kolla när du kommit hem till regn,regn o gråa disiga dagar!Sol vad är det? Mår du bättre nu?Halsont!PetterssonKarlsson smittat ner oss på födelsedagkalasen men går väl över till och med djuret nyser!Vi hörs och ta väl hand om er!Pussokram

2009-11-19 @ 19:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback