back in town.


Nu är jag tillbaka hemma efter en vecka i Stockholm och Norge. De första dagarna var jag hemma hos Jonas och på onsdagskvällen flög vi till Norge och Kristiansand för att hälsa på min pappa. Vi har haft jättemys med bland annat god mat och promenader i solen. Man kunde faktiskt sitta på pappas balkong och sola i bara linne, så skönt och varmt har det varit i solen. Igår hade vi ganska många (frya) timmar på Gardemoen i Oslo och när vi redan väntat rätt länga så blegv flyget en timma försenat. Inte mycket att göra åt men trist när man redan varit där så länge plus att det blev så pass sent att vi missa sista tunnelbanan och fick ta taxi.

Idag har jag träffat bästa Lina och Carin. Vi tog en fika och tjattrade i mängder. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback