Buona notte a tutti!

I kväll har det ätits Tacos, det är riktigt gott de! Såklart har vi också sett Playa del Sol, vilket alltid är lika kul. Dom driver både med oss reseledare och alla puckon till gäster som ibland dyker upp. Missförstå mig inte, de flesta gästerna är urgulliga men så finns det dom som man undrar om dom inte checkade in hjärnan samtidigt som bagaget på Arlanda...

Saknar mig gulleplutt Fabio massor! Har inte pratat med honom på flera dagar vilket känns ganska länge då vi annars pratar i stort sätt varje dag. Vi måste ringas på Skype snart men så länge skickade jag i väg ett litet inlägg på FB. Hoppas han förstår min bebis-italienska ;) 


Nu ska älsklingen och jag lägga oss i sängen och titta på Änglar och demoner. Har hört att den är lite sissodär och kan vara svårt att hänga med i men vi ger den en chans.
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback