depp

Usch, jag har verkligen blivit deppig av att vara hemma. Eller inte av att just vara hemma utan att det galet roliga guidelivet är slut. Såklart saknar jag Siclien (mest landet, inte jobbet) men sen saknar också charternas charter Teneruff och alla galna fester och världens sötaste, bästaste och finast team! Det känns så tomt och ensamt. Man är van att ha människor omkring sig hela tiden och att det alltid händer saker (galna, roliga, spontana och knäppa saker) medan man nu har all tid i världen att tänka, titta på roliga bilder, sakna och så vidare... Aja, det vänder väl snart. Föresten, när vi var ute igår blev jag och Ida galet sugna på en hockey (drink från Viking på Teneruff) så vi försökte faktiskt på bartendern att göra något liknande. "En vodka redbull med något rött i", smakade hyffsat och såg i alla fall ut som en.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åååååå jag saknar Teneruf ocksååååå. Vill tillbaka, eller iaf till teamet och det liv vi hade.. alla ggr vi försökte arrangera middagar, men det slutade med att det va vi som fick åka till Mercadona och storhandla och sedan laga mat. haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback