bestick bestick

Hemma igen efter en härlig dag! Fikade med bäst Emelie och Lina. Så himla kul att få träffa dom. Hoppas vi ses snart igen! Efter stan åkte Jonas och jag hem, vi gick till polishuset där jag fixade ett nytt pass och sen åt vi jättegod lunch bestående av köttbullar, sås, lingonsylt och potatis, me like! Under eftermiddagen åkte vi till Nordik och IKEA där jag köpt bestick. Faktiskt i båda affärerna. På Nordik var dom snyggare och i bättre kvalitet medan jag fick dubbelt så många på IKEA för 300 kr billigare. Vi får se vilka jag sparar. Nu ska vi göra varma mackor sedan blir det en myskväll i soffan. I morgon åker min älskling tillbaka hem till hufvudstaden och vi ses inte förens på måndag då jag åker upp till honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback