tisdag

Efter att ha ätit strak men god korvstroganoff har jag följt Jonas till tågstationen. Så långt hade jag kommit på detta inlägg när jag sedan började prata med Fabio. Vi har nog hunnit prata i nästan en timma vilket var jätteroligt. Pratade verkligen om alla mellan himmel och jord, allt från att dricka vattnet ur kranen i Sverige och hur kallt det är här till att 30-40 personer hade dött i översvämningar i Messina. Nu ska jag ut på en promenad och sen röja lite här hemma bland alla mina saker. Något annat vettigt hade jag inte tänkt att pyssla med idag. Ikväll är det säsongspremiär av Desperate Housewives, skitkul! Tråkigt bara att jag inte sätt dom två sista säsongerna och vips nu så är alla sex-sju år äldra. Vad har hänt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback