keep walking, keep walking!

Aj, vad det värker i mina fötter och ben efter en kanske lite förlång promenad. Förutom att x-antal gånger dansa nätterna långa har jag inte rört på mig mycket under sommaren och att traska så mycket som jag gör nu är jag inte van vid men det är riktigt skönt. Nu ska jag stretcha lite, sen hoppa in i duschen och efter det blir det att storhandla med syster. 

Slänger in lite bilder från en galen men fantastisk natt på SICILIEN!


 
Om jag inte minns fel sov den här natten under bar himmel i en jätteskön stor soffa på Federicos terrass. Då är livet bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, Sicilien :)

Postat av: Emelisa

Hihi Japp! Finaste, bästaste, galnaste lilla Sicilien!

2009-10-09 @ 00:31:07
URL: http://mliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback