från H&M till mig

Fr o m idag och tills på söndag har alla medlemmar i H&M Club 10% rabatt. Att min mamma även arbetar där sen många, många år tillbaka gör att jag har ännu mer rabatt och då måste man ju allt passa på och här är lite utav det jag fick med mig hem.


Mössa, topp, lotion, trosor och ett par mörkgrå långa benvärmare.

Straxt blir det middag med min fina syster Alexandra, hennes pojkvän Rickard, mamma och Jonas. Efter det ska vi alla sitta nermejade i soffan med chips och godis framför Idol. Med andra ord en riktig mysfredag! Ha en superkväll vad ni nu än ska göra!

Puss och kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Linn F

Den där toppen var riktigt snygg!

Postat av: nickie

Tröjan var ju skit snygg!! :)

2009-10-03 @ 02:03:49
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback