I morgon bär det av!!!

Nu har jag snart packat färdigt och är redo för Asien! I morgon bitti går mitt tåg redan klockan halv åtta och är framme på Arlanda tio i tio. Jag hade inte behövt varit där förens klockan elva men fanns inget tåg som passade in med det så nu är det som det är. Först åker vi till Helsingfors och sedan vidare till Bangkok och är väl framme ungefär klockan ett i morgon natt. Då blir det två dagar i Bangkok och sedan vidare till Vietnam. Efter två förhoppningsvis härliga veckor åker vi sedan vidare till Kuala Lumpur och Malaysia. Vad som händer sen får vi se. Flyget hem går igen den 20:e december och innan det spenderar vi nog ett tag i Thailand. Nu ska jag se till och bli klar med all packning! Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback