kärlek

Vilka trodde att vi skulle hålla ihop efter bubblan som vi levde i på Tenerife?
Kanske inte många men ha, det gjorde vi allt!

Nu har det snart gått ett år sedan en viss person dansade lapdans för mig vid biljardbordet på Viking. (Inte den vakraste dansen men ja vi vet väl alla vad som kan hända efter några hockey...?) Snart ett år sedan jag satt i coola hippie-kläder i baren och hånglade med en kille utklädd till hora. Det är den gulliga och puttinuttiga storyn bakom Jonas och Emelisa.

Du är den knäppaste (efter min Fabio), goaste, ärligaste och bästaste (för visst finns det ett sådant ord) människa jag vet!

Kommentarer
Postat av: Satte

Hahha, inte jag iaf :)



Underbart att du överbevisade mig och alla andra! Hoppas att ni har det underbart i Asien :)



Puss satte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback