Till alla som funderar på att tatuera sig!

Använd den här krämen till att smörja in med efteråt. Den är verkligen hur bra som helst. Killen som tatuerade mig och AK använde denna och sa åt oss att göra detsamma. Jag är hur nöjd som helst. Helt vanlig NIVEA, kostade ca 4€ om jag inte minns fel och borde nog göra detsamma i Sverige.


Ska alldeles straxt krypa ner i sängen men måste bara erkänna hur glad jag är att jag haft min blogg nu sen jag kom hem. Såklart att jag har varit glad för den innan då det är himlans roligt att kunna se tillbaka på vad man pysslat med alla dessa dagar. Men från att vara van vid att jobba sex dagar i veckan och ungefär tio timmar per dag till att helt plötsligt ha all denna lediga tid är inte det lättaste. Man kan tro att det är superskönt och en baggis vilket det också är, de första dagarna. Men det är också en ordentlig omställning. Jag ångrar mig absolut inte uatn tycker helt enkelt att det varit skönt med en extra sysselsättning.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback