Ett gay-paradis?

Jo, men jag var ju på en gay-nattklubb i fredags. Måste säga att det var fantastiskt roligt! Inte för att det just var en gay-nattklubb utan för att det helt enkelt var en riktigt lyckad kväll. Berodde på sällskapet kanske?! Men jag måste ändå få säga att jag tycker hela "homosexualitetsgrejen" skiljer sig mycket från Sverige. I Sverige är det något man är, som om man var med i en speciell grupp. Här spelar det ingen roll. Vissa gillar tjejer, andra inte. Vissa gillar killar, andra inte. Och vissa gillar både ock. Det är betydligt mer öppet, fördommarna existerar inte på samma sätt och alla umgås med alla. (Förutsatt att du gillar personen i fråga förståss, personalitet framför läggning!) Jag har också fått den uppfattningen att homosexualitet är mer vanligt här, eller är det bara för att fler är mer öppna med det? Hur som helst tycker jag det är tio gånger bättre här! Heja Italien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback