Fest, pizza och Miss Italia

Först måste jag bara säga tack för i lördags! Jag hade så himla kul! ♥
Vi började med några drinkar på torget medan vi väntade på att Fabio skulle sluta jobba för att sedan åka vidare till "beach-partyt" på Sea Side. Väl där blev det fler drinkar, dans och lite bus. Klockan 04.30 var det dags att åka hem. Jag satt trött och halvsov i Giannis knä medan Fabio spårade och dansade utan tröja.

Dagen eftter, alltså igår, var jag väldigt seg. Vaknade först vid niotiden av att städerskorna kom in men somnade sedan om till straxt efter halv tolv. Halv ett gick jag och åt lunch med Jessica och Jessica sedan blev det poolen ett par timmar. Hem skulle jag sen för att se En Shopaholics bekännelser men fick inte igång den och såg My bestfriends girl istället. På kvällen köpte  är vi pizza och myste på terrassen. Även om pizzorna i Sverige faktiskt är väldigt goda är dom så mycket fräschare här i Italien.

Vid tiotiden gick jag och la mig i min säng. Tittade lite på Miss Italia som visades på Rai Uno men vem som vann vet jag inte, somnade efter bara en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback